بهترین دوره آموزش سئو

ساخت وبلاگ

وقتی که شما بر روی ساخت وب سایت‌ تان شغل میکنید دوره آموزش سئو موتورهای کاوش اطلاعاتی از اینترنت‌وب سایت شمارا در دیتابیس خویش ایندکس می‌نمایند و وب سایت شما در موتورهای کاوش رنک استخراج میکند. هم اکنون چنانچه اسم دامنه ی وبسایت را فارغ از هیچ مبادرت دیگری تغییر‌و تحول دهید، جايگاه ی تارنما شما از فی مابین خواهد رفت و بهینه سازی وب سایت به هم میخورد. درین نوشته‌ی علمی شمارا با روش تغییر‌و تحول اسم دامنه و طرز های ساخت‌و‌ساز یک هدایتگر مطلوب برای صفحه های آشنا خوا‌هیم کرد.

فرض نمائید شما یک کمپانی طراحی وب دارید که داده ها تماس خویش را در خزانه‌های اطلاعاتی بخش اعظمی تصویب کرده‌اید و مشتریان شما از روش آن‌ها نشانی شمارا پیدا کرده و به شما مراجعه می‌نمایند. حالا در‌حالتی که نشانی کمپانی خویش را تغییر تحول دهید و مشتریانتان را از این تغییر‌و تحول باخبر نکنید ،ممکن میباشد آن‌ها را از دست بدهید. پس بایستی داده ها را بازنویسی کنید.

در مورد تارنما‌ها نیز وضعیت به همین صورت میباشد. زمانی که شما بر روی وبسایتی شغل میکنید موتورهای کاوش اطلاعاتی از وب سایت شما‌را در دیتابیس خویش ایندکس می‌نمایند و در‌حالتی که اقدامات ما یحتاج برای با صرفه‌سازی تارنما‌تان در موتورهای کاوش (بهینه سازی) را اعمال داده باشید، ممکن میباشد وب سایت‌تان از درجه‌ی مطلوب در موتورهای کاوش منتفع باشد. حالا در صورتیکه بخواهید اسم دامنه وب سایت‌تان را به هر دلیلی (تغییر‌و تحول اسم مارک، تصویب دامنه مطلوب‌خیس و …) تغییر و تحول دهید موردنیاز میباشد که اقداماتی را اعمال دهید. در غیر اینصورت در شرایطی که صرفا اسم دامنه را تغییر و تحول دهید و مبادرت دیگری اعمال نشود، مرتبه تارنما شما در موتورهای کاوش از میان خواهد رفت و موقعیت سئوی اینترنت‌تارنما دقیقا مانند روز اولیه احداث آن شود.

در پی به اقداماتی را که پیش و بعد از تغییر و تحول اسم دامنه وب سایت مورد نیاز میباشد که ایفا دهید اشاره شد میباشد.

توصیه اینترنت راز: ۲۵ تکنیک سئو آف پیج برای ارتقاء درجه وبسایت

قبل از آن که اسم دامنه را تغییر‌و تحول دهید حالت سئوی سایتتان را تحقیق نمائید

قبل از تغییر و تحول اسم دامنه با به کار گیری از ابزارهای آنلاین پایین موقعیت سئوی وب سایت را پژوهش فرمایید.

Moz’s On-Page Grader Tool
SEMrush’s Site Audit
Google Search Console
Bing Webmaster Tools
این ابزارها گزارش جامعی از موقعیت سئوی تارنما را در اختیارتان قرار میدهند و با استعمال از آنها میتوانید نرم‌افزار‌ای مطلوب برای تغییر و تحول اسم دامنه پیاده سازی کرده و حتی سئوی تارنما را بهبود ببخشید.

خلال این با استعمال از ابزارهایی مثل UserTesting یا این که UsabilityHub می توانید تحقیق فرمایید که یوزرها به کدام نصیب از وبسایتتان دقت بیشتری دارا‌هستند و در شکل نیاز تغییراتی در طراحی وب ساخت‌و‌ساز کرده و بخش‌های غیر ضروری را حذف نمائید که سبب ساز بهبود سئوی وب سایت در موتورهای کاوش می شود.

همینطور در صورتی‌که قرار میباشد برندتان را تغییر‌و تحول دهید و سایت جدیدی تولید نمائید ما یحتاج میباشد که متساوی محتوای سایت پیشین را به طور بدون نقص ساخت و ساز نموده تا بک پیوند‌ها بتوانند به نشانی درست در وب سایت نو هدایت شوند.

در صورتی بتوانید به سیرتکامل‌ای فعالیت نمائید که ساختار URLها در هر دو تارنما یکسان باشد، روند تغییر و تحول دامنه بسیار آسوده‌خیس گردد. مثلا در شرایطی که آدرسی در وبسایت قبل به طور http://olddomain/page1 باشد و در وب سایت نو به طور http://newdpmain/page1 نشانی دهی خواهد شد، هدایت نشانی‌های قدیم به نشانی‌های نو بسیار سهل‌خیس خواهد بود. البته در حالتی‌که ساختارها یکی از نباشند فعالیت مقداری بغرنج می گردد، تا جایی که حتی ممکن میباشد مایحتاج باشد برای هر ارجاع از نشانی کهن به نشانی تازه کدی غیروابسته نوشته خواهد شد. در شرایطی که نتوانید نشانی های دیرین را به یک پیوند مطلوب در دامنه تازه هدایت فرمائید، تاثیرات منفی اکثری بر روی سئوی تارنما تولید خواهد شد.

بعداز آن که سایت جدیدتان به طور کامل مهیا شد، همگی لینک و پیوند‌ها را نظارت کرده و از درستی کارکرد آن ها اعتقادوباور نتایج کنید. آنگاه نشانی نو وبسایتتان را در کنسول جستجوی گوگل (گوگل اینترنت مستر تولز دیرین) تصویب و پذیرش نمائید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 13:44

میتوانید لیستی از جدیدترین مال و یا این دوره آموزش سئو که خدماتی که اخذ کرده‌اید تهیه و تنظیم فرمایید. به اینترنت‌وب سایت کمپانی‌های ارائه دهنده آن سرویس ها و کالاها مراجعه‌کنید و لحاظ خویش را درباره آن کالا تصویب فرمائید. می توانید در نصیب حیث مشتریان محتوا را به وبسایت خویش لینک و پیوند دهید و همینطور در شرایطی که تارنما متبوع کمپانی بسیار بزرگی نباشد می توانید از آن ها درخواست فرمایید که تارنما شما‌را تحت عنوان یک مصرف کننده معرفی کنند.

۳۱. به کار گیری از نصیب خارج از‌التحصیلان
گفته شد که وب سایت‌های آکادمیک بخشی را برای پیوند دادن در چنگ سوا‌التحصیلان قرار می دهد. به طور ابتدایی شما هم تحت عنوان مخاطب با نام نویسی میتوانید از این قسمت برای ساخت‌و‌ساز بک‌پیوند به کار گیری فرمائید. البته در‌این قسمت ما میخواهیم به شما بگوییم که چنانچه به طور زمان‌ای به ساخت و ساز محتوای مربوط به این صفحه ها بپردازید می توانید به طور موثرتری بر بهینه سازی وبسایت خویش از این روش شغل نمایید.برای این عمل میتوانید تارنما های education با پسوند .edu  و همینطور وب سایت های دولتی با پسوند .gov را پیدا نمائید که قابلیت و امکان تایپ کردن محتوا را داشته باشند .

۳۲. از مشتریان خویش یاری بگیرید
چنانچه ایمیلی از مشتریان راضی خویش اخذ میکنید می توانید از آنان بخواهید که حیث خویش را در وبسایت تصویب نمایند. شاید در ظواهر تصویب یک کامنت اثر متعددی بر بازدید تارنما شما نداشته باشد البته می تواند در زمانبر برهه زمانی تاثیرات مفیدی بر بهینه سازی شما داشته باشد. شاید توصیه همیاری در فروش و درآمدزایی اینترنتی نیز برای مشتریان شما جذابیت کافی داشته باشد تا با شما همیاری نمایند.

۳۳. سازمان‌ها و ارگان‌ها
در شرایطی که عضو سازمان خاصی می‌باشید میتوانید از آنان بخواهید که لینک و پیوند وبسایت شمارا در قسمت جوارح معرفی کنند. همینطور این وبسایت‌ها معمولا بخشی را برای رویدادهای خاص در لحاظ میگیرند. لذا در شرایطی که بتوانید محتوای مناسبتی مطلوب با آن سازمان را ساخت و ساز فرمائید میتوانید با ارسال برای آنها درخواست تصویب آن محتوا و همینطور ساخت‌و‌ساز بک‌لینک و پیوند را داشته باشید.

۳۴.  لیستی از ابزارها ساخت نمائید
میتوانید لیستی از امکانات، ابزار و قابل انعطاف‌افزارهای مربوط به عمل خویش تولید نمایید و به معرفی آن ها بپردازید.

۳۵.  از بلاگرها به کارگیری فرمائید
میتوانید تولیدها و سرویس ها خویش را به بلاگرها معرفی فرمایید تا نسبت به معرفی آن مبادرت کنند. این فعالیت قادر است بسیار مفیدتر از تولید بک‌پیوند و کلاه سیاه باشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:45

پست یا این که برگه خویش را در ویرایشگر دوره آموزش سئو Classic  گشوده نمایید، آن‌گاه به پیوندی که می خواهید تغییر‌و تحول دهید بروید. دقیقاً مانند Block Editor، روی آن کلیک فرمایید تا به پیکربندی لینک دسترسی پیدا فرمایید. بعد برای بازنویسی لینک و پیوند نشانه خودکار را تعیین نمایید.

مرحله ۲: قاب گزینش “گشودن لینک در صفحه تازه” را گزینش فرمائید.

بعد از آن، روی علامت چرخ دنده کلیک فرمائید تا به پیکربندی مازاد دسترسی پیدا نمایید. در نصیب URL و Link Text، محاسبه جعبه با تیتر بازکردن پیوند در یک شیت نو را مشاهده خواهید کرد. برای اجرا این خصوصیت روی لینک و پیوند خویش، آن را تعیین نمائید.

با این عمل خصوصیت target = “_blank” به برچسب HTML لینک شما اضافه میشود. سود این چنین خواهد بود:

webramz

در شکل نیاز می توانید این کد را به طور دستی در ویرایشگر متن وارد فرمایید.

 ۱۸. موقعیت Nofollow را به پیوندهای Affiliate اضافه فرمایید

بخش اعظمی از بلاگ نویسان وردپرس و حتی بعضا از مشاغل از پیوند‌های متعلق (Affiliate Links) در سایت‌های خویش به کار گیری می‌نمایند. پیوندهای متعلق معمولاً زمانی گزینه به کارگیری قرار می گیرند که بخواهید حق کمیسیون یا این که ارجاع کالا یا این که نام نویسی در تارنما‌ها را ردیابی نمایید.

متأسفانه، گوگل معمولاً از پیوندهای متعلق خوشش نمی‌آید. حتی برخی از وب سایت‌ها به جهت داشتن لینک و پیوند‌های متعلق زیاد پنالتی گردیده‌اند. برای به کار گیری ایمن از پیوندهای متعلق، می بایست آنها‌را نوفالو فرمایید. یک طریق خوب برای خودداری از پیوندهای متعلق و مطمئن بودن از پیوند‌های خویش، استعمال از یک پلاگین مانند Pretty Links یا این که ThirstyAffiliates میباشد.

 Pretty Links به شما قابلیت و امکان می دهد پیوندهای لینک و پیوند های متعلق سهل وآسان و کوتاه ساخت نمایید که مدام نوفالو میباشند و همینطور با ریدایرکت ۳۰۱ هدایت میگردند. برای فعال کردن این پیکربندی کافیست به Pretty Links> Options در داشبورد وردپرس خویش بروید. آن گاه میتوانید نوع ریدایرکت مربوطه را از لیست کشویی تعیین کرده و فریم فعال کردن نوفالو را فعال فرمایید تا آحاد پیوندهای متعلق شما غیرفعال شوند.

۱۹. نقشه تارنما تهیه و تنظیم فرمائید.
نقشه وب سایت (sitemap) به وسیله موتورهای کاوش مانند گوگل، بینگ و یاندسک برای شعور سلسله مراتب و ساختار وبسایت وردپرسی شما و اعتقاد از خزیدن خوب گزینه به کارگیری قرار می گیرد. ساخت نقشه وب سایت الزامی‌وجود ندارد، البته ساخت و ساز آن به موتورهای کاوش این قابلیت میدهد به نقل از بیشتری درباره وبسایت شما دسترسی پیدا نمایند.

به همین استدلال میباشد که ما مدام به کار گیری از نقشه تارنما را سفارش میکنیم. این شغل یک تصویر بدیهی از ساختار وب سایت شما در چنگ موتورهای کاوش قرار می دهد که شانس شمارا برای خریداری کردن جايگاه تارنما فراتر در گوگل ارتقاء میدهد.

افزونه بهینه سازی یوست بضاعت ساخت فولدر نقشه وبسایت شمارا به طور اتوماتیک برای شما دارااست. برای فعال یا این که تأیید این خصوصیت فرآیند پایین را دنبال نمائید.

مرحله ۱: تهیه نقشه وبسایت XML را پر‌نور فرمائید

برای این فرایند، فرض میکنیم شما همان گونه که پیش از اینً در‌این پست توضیح دادیم، seo یوست را نصب نموده اید. برای تولید نقشه وب سایت خویش، در داشبورد وردپرس خویش به بخش سئو> General بروید. مطمئن گردید که آیتم نقشه وبسایت XML پر‌نور میباشد. با فعال کردن این مورد، نقشه تارنما شما‌را به طور خود کار ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:26

در شرایطی‌که محتوای شاخص شما دوره آموزش سئو از چگونگی قابل قبولی بهره مند باشد می‌توانید ان را با دیگرافراد به اشتراک بگذارید. محتوای شاخص شما بایستی چیزی باشد که دیگرافراد با تمایل و شوق و اشتیاق آن را به اشتراک می‌گذارند. از تماس و مشورت کردن با عده ای که در زمینه ی موضوعات مربوط به شما محتوا ساخت و ساز کرده اند، نترسید! آنچه را که ساخت و ساز نموده اید به آن ها آرم دهید و از آنها درباره جوانب گوناگون محتوا و نوشته‌ی‌علمی تان مشاوره بگیرید و تردید نکنید که همه این امور به فایده شما خواهد بود و به بهبود مرتبه با محتوای بنیادی تارنما شما امداد می نماید.

سود گیری: چه گونه می قدرت با محتوای شاخص، سکو خویش را بهبود دهیم ؟
مقاله‌ها بنیادی شما برای سایتتان بسیار اصلی خواهند بود و آن‌ها بایستی با تمرکز نوشته شوند تا بدون نقص ترین و معتبرترین مرجع برای یک مسئله خاص باشند. همینطور برای یوزرها یافتن این مقاله‌ها در وبسایت شما بایستی سهل و آسان باشد. داشتن لینک و پیوند های داخلی در درون این مقاله‌ها به گوگل امداد می نماید تا شل خیس مسئله سایتتان را تشخیص دهد و در سود نوشته ی علمی شما جايگاه فراتر و بهتری را در نتیجه ها کاوش بدست خواهد آورد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 14:05


Google Keyword planner
گوگل کیورد پلنر که بخشی از ابزار گوگل ادز میباشد به شما یاری خواهد کرد تا دوره آموزش سئو روی عبارات کلیدی مختلفی که در گوگل کاوش می‌گردد تمرکز فرمائید. با اعتنا به اینکه این کالا بوسیله گوگل ارائه گردیده است می‌قدرت انتظار کارکرد بیشتر و ظریف‌تری نسبت به بقیه ابزار از آن داشت. ولی که‌این ابزار بیشتر برای تبلیغات در گوگل تشکیل شده و به کار گیری برای این خواسته از آن منطقی‌خیس میباشد.

ولی زیرا داده های عددی آن مستقیما به وسیله گوگل ارائه می گردد می توانید با وارد کردن کامات مهم صدها توصیه از عبارات پیشنهادی اخذ کرده و از آن تحت عنوان کلید واژه و کلمه مقاله‌ها خویش به کار گیری نمایید.

در پیشین این ابزار ترازو جستجوی عبارات کلیدی را به طور تقریبی در برهه زمانی خاصی اکران می‌بخشید که یاری بسیار بزرگی در تعیین کلمه ها کلیدی میکرد. ولی بعد از مخلوط شدن آن با Google Ads این خصوصیت به صورت درصدی تغییر‌و تحول یافت و شما بایستی مطابق مهارت و تجربیات‌ای که دارید بتوانید در نظر گرفتن بزنید روزمره هر واژه و کلمه بر طبق درصد رقم خورده چه تعداد کاوش دارااست.

 

keywordtool
این ابزار که به طور مجانی قابلیت مشاهده کلید کلمه و واژه بر طبق بیشترین محبوبیت و کاوش را دارااست در وضعیت مجانی نظم دهی را برهمین پایه اکران می دهد. البته اینکه بخواهید وسعت جستجوی روزمره را در آن ملاحظه کنید و نرخ اکران و کلیکی که متعلق به ان اخذ میگردد به دست بیاورید بایستی از ورژن مبلغی آن به کار گیری فرمائید.

یک کدام از دیگر از خصوصیت‌های این ابزار هم هواخواهی از لهجه فارسی میباشد که میتواند برای یافتن لغات کلیدی در اینترنت فارسی تعیین خیر و خوبی باشد. به کارگیری از امکان گزینش گویش و لوکیشن یاری می‌نماید تا داده های عددی را بر پایه ی بازدیدکنندگانی که سهم بیشتر تارنما شما‌را تشکیل می دهند آراسته نمائید.

این ابزار بخشی برای فیلترگذاری لغات هم دارااست که بخواهید بر طبق فیلترهای خاصی لغات را حصول فرمائید. تحت عنوان مثال ممکن میباشد بخواهید بر طبق کلماتی مثل «تازه، بها، ۲۰۲۱، ۱۴۰۰، شایسته ترین و…» لغات را فیلترگذاری کرده و مطابق چند لغات اساسی که کابران آن‌ها را کاوش می‌نمایند محتوای خویش را ساخت‌و‌ساز نمایید.

همینطور ابزار Negative Keywords برای آن نیز در دسترس قرار گرفته تا در صورتی واژه کلیدی متبوع شما طوری بود که مشمول تعدادی ناحیه باشد، بتوانید دقیقا قضیه خویش را مشخص و معلوم فرمایید. تحت عنوان مثال در لهجه انگلیسی apple روی موضوعات مختلفی مثل اسم یک میوه و اسم یک مارک شناخته گردیده است، ولی از کجا می‌اقتدار معلوم کرد که خواسته شما برای مطالعه این عبارات روی میوه میباشد یا این که می خواهید یک مال را از این مارک معرفی فرمائید؟

 

AHREFS
وبسایت اچرف یکی‌از دیگر از شایسته ترین ابزار برای بازرسی روی کلمه ها کلیدی میباشد که می توانید خلال این از تجهیزات مختلف دیگر آن نیز استعمال فرمایید که دربرگیرنده نظارت بک پیوند‌های یک تارنما و بیش تر از ده‌ها خصوصیت دیگر میباشد.

این وب سایت نیز دارنده تجهیزات زیادی میباشد که به یاری آن میتوانید لغات را بر پایه ی کشورهای مختلفی که در لیست خویش دارااست هم پا با لهجه‌های مختلف که گویش فارسی را هم نگهبانی کرده و جزوی از آن میباشد آیتم نظارت قرار دهید.

در نصیب کاوشگر کلمه ها کلیدی این تارنما میتوانید عبارات کلیدی مختلفی را مبتنی بر امتیاز و معیار مشقت مشاهده کرده و خلال این پیشنهاداتی نیز برای بهبود CTR به شما ارائه شود.

با قابلیت و امکان فیلترگذاری زیادی که مشمول کلمه ها تازه، دیرین و تاپ وجود داراست می توانید لیستی از لغات کلیدی را به طور پیشنهادی اخذ کرده و از انها در نوشته‌ی‌علمی و تارنما خویش استعمال فرمائید. توصیه می کنم به طبع خصوصی به‌این ابزار بزنید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 13:38


seo به منزله مایع حیات برای تارنما ها میباشد. آن مجموعه از سایت هایی دوره آموزش سئو که قصد عمل بدون شوخی در فضای آنلاین دارا هستند، به بهینه سازی نیاز دارا‌هستند تا بتوانند مقام بهتری در حاصل کاوش استخراج کرده و به این ترتیب یوزرها بیشتری به دست آورند. در‌صورتی‌که وبسایت با افت درجه مواجه خواهد شد، دیگر به وسیله یوزرها بکر و از این رو تعداد بازدید از آن کاهش می‌یابد. در دنیای لبریز رقابت تارنما ها اعتنا به هر مورد اثر گذاری اساسی میباشد. گواهینامه SSL یک کدام از فاکتورهای اثر گذار در بهینه سازی میباشد و با به کارگیری از آن میتوان از رقبا دست‌کم عقب نماند.

درپی دلایلی را مطرح میکنیم که چرا اینترنت‌وب سایت‌های عالی دارنده گواهینامه SSL می باشند و این موضوع چه گونه به seo و ارتقا ترافیک ارگانیک وبسایت ها امداد می‌نماید.

1. تقویت seo
در حالتی که وبسایت ما دارنده گواهینامه امنیتی SSL نباشد، عواقبی را برایمان درپی خواهد داشت. در شکل خلا گواهینامه SSL، زمانی که مخاطب بعداز جستجوی سایت شما در مرورگر کروم از وبسایت شما بازدید می نماید، پیام your connection to this site is not fully secure به معنای «اتصال شما بدین تارنما امن وجود ندارد» به صورت اتومات در نشانی توشه مرورگر ظواهر می‌شود. سود اینگونه پیامی اینست که مخاطب نسبت به عمل بیشتر در سایت شما شک و تردید می نماید.

این خصوصیت قادر است تحت عنوان یک نقطه قوت فوق العاده برای موفقیت در رقابت میان تارنما ها آیتم استعمال قرار گیرد. فعلا میتوانید به راحتی فهم و شعور نمایید که گواهینامه SSL برای ارتقا درجه وبسایت شما و حضور عالی در اینترنت، چقدر برای شما اصلی میباشد. توجه داشته باشید که داشتن گواهینامه SSL وبسایت شمارا به نتیجه ها بلندتر موتورهای کاوش هل نمی دهد، ولی مسلما به شما امداد می نماید تا جايگاه سایت خویش را ارتقاء دهید. داشتن گواهینامه SSL در کنار بقیه فاکتورهای بهینه سازی بایستی گزینه دقت قرار گیرد.

نظرسنجی صورت گرفته به وسیله Quantcast نماد میدهد که کمتر از 0.1٪ وبسایت ها به به کارگیری از گواهینامه SSL روی آورده اند. صرفا، 1.9٪ از 1,000,000 سایت دارنده درجه های رفیعتر از ورژن HTTPS به مکان HTTP به کارگیری می نمایند تا داده های یوزرها را از هجوم ها سایبری نگهداری نمایند. نظرسنجی MOZ هم نماد بخشید که 17.24 درصد از سایت ها خویش را مجهز به SSL کرده اند، 24.90 درصد به اعمال آن می‌پندارند و 57.85 درصد هنوز طرحی برای اجرای آن ندارند. این نظرسنجی در سال 2014 صورت گرفته میباشد. مطمئنا الان می بایست شرایط یه خرده عالی گردیده باشد. به طور همزمان با رویش زیاد تعداد وبسایت ها، تایید گواهینامه SSL نیز ارتقاء یافته میباشد. فعلا میتوانید به راحتی فهم و شعور فرمائید که گواهینامه SSL می‌تواند تارنما شمارا عالی از سایت دیگر رقبا نماید. موتورهای کاوش هم بها این قضیه را فهم کرده و امتیاز مثبتی برای آن در حیث میگیرند.

2. پشت گرمی بیشتر به واسطه ارتقاء امنیت
این ایام یوزرها از عنایت امنیت داده ها تدبیر بیشتری دارا هستند. مرورگرهای مدرن ورود به سایت های نا امن را به یوزرها هشدار داده و ترجیح گوگل اکران سایت های ایمن در حاصل جستجوست. مثلا در صورتیکه سایت شما به نحوی باشد که داده ها کارت های بانکی از طرف یوزرها به سرور شما ارسال می‌گردد، در سود وجود SSL میتواند امنیت این داده ها را ضمانت نماید. درین موقعیت سرورها از پروتکل HTTPS برای ساخت و ساز رابطه و جواب دادن استعمال می نمایند. در اینگونه ارتباطی هکرها قدرتمند به سرقت داده ها نیستند.

با به کار گیری از SSL می قدرت پشت گرمی یوزرها را به خویش جلب فرمایید. مرورگرهای مشهور گواهینامه SSL وبسایت شمارا به یوزرها اکران داده و مطمئنا یوزرها شم امنیت بیشتری از فعالیت با سایت شما و اعمال تعاملات بانکی در آن می نمایند. فیض این شغل، ارتقا درجه وبسایت و ترافیک تارنما شما خواهد بود. تارنما شما نیز از برگ موفق ای درین رقابت بهره مند گردد. در واقع گواهینامه امنیتی SSL خیر تنها برای یوزرها بلکه برای seo هم گزینه فوق العاده ای میباشد.

3. ارتقا ترافیک و نرخ تبدیل
آیا فارغ از وجود ایمنی کافی سوار زیپ لاین میشوید؟ به طور طبیعی خیر. همین مورد در هنگام بازدید یوزرها از تارنما های فارغ از SSL و مشاهده پیام امن نبودن وبسایت رخداد می افتد. صرفا با نصب گواینامه SSL میباشد که می‌توانید اکران این پیام هشدار را در مرورگر یوزرها متوقف نمائید.

با افزایش امنیت وبسایت به واسطه گواهینامه امنیتی SSL، یوزرها وفاداری برای خویش ساخت‌و‌ساز کرده و آن‌ها را به مشتری تبدیل خواهید کرد. گوگل از این همین فاکتورهای خرد در سکو بندی وبسایت ها به کارگیری می نماید. با ارتقا مکرر بازدید یوزرها، ترافیک تارنما ارتقا متعددی خواهد کرد. این سیرتکامل موتورهای کاوش متوجه اعتبار سایت شما میگردند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 83 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 12:43


کلمه ها کلیدی نقش به طور کامل مهم در این مورد دارا هستند. شما دوره آموزش سئو می بایست بدانید که چه لغت ها کلیدی گزینش کرده و در غایت آنان بر چه اصلی در طی محتوا و دیگر مورد ها مرتبط با بهینه سازی داخلی تارنما خویش به عمل ببرید.

توصیه می‌کنیم که برای کشف کردن شایسته ترین لغت ها کلیدی از پیشنهادت گوگل به کار گیری نمایید. چراکه این ها مواقعی می باشند که یوزرها، بیشتر برای آنها در وب کاوش می نمایند. اما این در‌صورتی‌که شما واژه کلیدی غرض خویش را شناسایی کرده باشید.

برای شناسایی کلمه و واژه کلیدی مقصود، خوب میباشد از کنسول جستجوی گوگل به کارگیری فرمائید. به‌این شکل شما میتوانید متوجه گردید که برای کدام کلمات جايگاه نیکی داشته و همینطور نیاز میباشد که برای کدام کلمه ها کلیدی دیگر، محتواهای ارزشمندی ساخت فرمایید تا بتوانید جايگاه خیر در حاصل کاوش حصول فرمایید. شما همینطور میتوانید برای شناسایی این کلمات کلیدی مقصود، سعی و محتواهای رقبای خویش را نظارت فرمایید و متوجه گردید که آنان برای جايگاه به دست آوردن برای کدام تیم از عبارت در اکنون عملکرد و استفاده بهینه سازی ایجاد محتوا می‌باشند.

پس از اینکه کلمه ها کلیدی مدنظر خویش را پیدا کردید، وقت آن میباشد که مطابق آنها ایجاد محتوای خویش را آغاز نمایید. شما بایستی این لغت ها را به صدق و مبنی بر اصول بهینه سازی وب سایت در متن محتوا خویش به عمل ببرید.

خوب میباشد که تیتر مقاله شما با کلمه و واژه کلیدی غرض آغار خواهد شد و همینطور در دیگر تگ های H مو جود در کاغذ، از سایر لغات کلیدی خویش به کار گیری نمایید. این نکته به ارتقا مرتبه تارنما شما امداد بسیار متعددی خواهد کرد. متن محتوای شما نیز بایستی مسلما با واژه و کلمه کلیدی مقصود شما شروع خواهد شد. و دیگر لغت ها نیز به یک نظم خاص در حین محتوای سایتتان می بایست پخش شوند. به خاطر داشته باشید که ابدا این مسئله نباید سبب ساز عدم رضایت و حزن یوزرها خواهد شد. همینطور به حافظه داشته باشید که ابزارهای فوق العاده بسیار متعددی در گوگل وجود داراست که می‌توانید از آنان برای جاری ساختن پژوهش لغت ها کلیدی استعمال نمائید.

کاربردی بودن محتوای وب سایت
فقط یافت کردن عبارات کلیدی مطلوب و استفاده آن‌ها در متن محتوای خویش کفایت نمیکند. چنانچه بخواهید که مرتبه محتوای سایتتان را ارتقا دهید، بایستی مسلما محتوایی کاربردی و موثر برای کاربرانتان ساخت و ساز نمایید. برای گوگل بسیار مداقه دارااست که محتوای شما بتواند مشکلی از اشخاص برطرف کرده و جواب قابل قبولی برای سوال های آنها باشد.

در پی همین زمینه، خوب میباشد که از ساخت محتواهای کوتاه تا حد قابلیت خودداری کنید. به طور طبیعی محتوایی که دارنده تعداد لغت ها و وسعت بیشتری باشد، مطالب بیشتری را نیز می‌تواند در خویش مکان دهد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:09


می دانید نقش نقشه تارنما یا این که وبسایت مپ در بهینه سازی تکنیکال چیست؟ دوره آموزش سئو فکرش را بکنید که شما شهری بلندمرتبه با منزل‌های بسیار قشنگ ساخته‌اید. تجهیزات متعددی در قسمت‌های متفاوت شهری که ساخته‌اید وجود داراست. ولی زیرساخت حمل و نقل و دسترسی به آن ها نیست. اشخاصی که از خارج وارد می گردند نمی‌توانند به جاهای متفاوت دسترسی داشته باشند. این به عبارتی نقشه‌ی وبسایت یا این که وب سایت مپ میباشد که مکان آن خالی میباشد. محتواهای شمارا درصورتی که ربات‌های گوگل شناسایی نکنند، ایندکس نخواهند شد. یعنی هنگامی یوزرها در موتورهای کاوش گوگل، یاهو، بینگ و … سرچ می‌نمایند، شما در نتیجه ها گوگل ظواهر نخواهید شد. برای همین میباشد که تولید یک نقشه وبسایت یکی ضروری‌ترین اقدامات در باصرفه‌سازی سئوی وبسایت میباشد.

البته برای طراحی سایت مپ بایستی چکار کرد و چه‌طور از کارکرد آن در سئوی وب سایت مطمئن شد؟ ما هرآنچه درباره‌ی گونه های نقشه تارنما، ایجاد کرد آن در تارنما‌های وردپرسی و منحصر به فرد و … نیاز میباشد را به شما خوا هیم اظهار کرد. یک مزیت بسیار عالی داشتن نقشه‌ی تارنما این میباشد که برای مجموع وبسایت‌ها از نو‌ایجاد کرد تا کهن قابل به کار گیری میباشد. در صورتی‌که شما صاحب و مالک یک وب سایت فروشگاهی، خدماتی، خبری، صرافی، آموزشی و … می‌باشید، در حالتی‌که ادمین وبسایت یا این که کارشناس seo می‌باشید، با ما هم پا باشید.

وبسایت مپ چیست؟


وب سایت مپ مانند قسمت جستجوی سریع در مخزن کتابخانه‌ها میباشد. شما با سرعت بیشتری میتوانید کتاب مد حیث خویش را پیدا فرمایید. تارنما مپ نیز این قابلیت را برای خزنده‌های گوگل آماده می‌نماید که با سرعت بیشتر و آسوده‌خیس، با محتواهای مو جود در وب سایت شما دسترسی پیدا نمایند. فکرش را بکنید که شما برای مثال 5 هزار محتوا دارید. بین‌ آن ها چندین محتوا مهمتر از سایر می باشند و یکسری را نمی خواهیم گوگل پیدا نماید. نقشه وب سایت دقیقا گزینه نخستین را برای شما حل می‌نماید. موتورهای کاوش با یاری وب سایت مپ اینترنت‌تارنما شما محتواهای شما‌را شناسایی و تشخیص میدهند. اما شما در کنار sitemap XML نقشه‌ی وبسایت دیگری بر مبنای HTML دارید که راهنمای یوزرها تارنما برای جستن محتواهای اصلی باطن وب سایت میباشد. البته نقشه‌ای که موتورهای کاوش برای شناسایی ساختار سئوی وبسایت از آن استعمال می‌نمایند، به عبارتی وبسایت مپ XML یا این که لهجه علامت‌گذاری قابل پیشرفت میباشد.

پس شما آحاد نشانی‌های جان دار و دسترس‌پذیر تارنما خویش را در فایلی قرار می‌دهید که نقشه‌وبسایت شما خواهد بود. در کنار نشانی، توضیحات متای هر محتوا، بروزرسانی‌ها، سکو التفات و پیوند‌دهی‌ها را نیز مشمول میگردد. ولی داشتن وبسایت مپ به معنای ایندکس شدن 100 درصد محتواهای شما به وسیله گوگل وجود ندارد. بلکه داشتن آن شانس شمارا بالا خواهد موفقیت. همچون کاری که ساختن پیلار کانتنت و محتواهای خوشه‌ای اعمال می دهند.

پوشه ایندکس نقشه وبسایت چیست؟
برای وب سایت‌های والا و حصول و شغل های کهن که زمان متعددی درگیر به عمل می‌باشند، گاها نیاز به چندین نقشه وبسایت هست. به این دلیل‌که خیل‌عظیم صفحه های و محتواهای متفاوت در باطن یک وب سایت را نمی‌قدرت در وسعت محدودی که نقشه‌های وبسایت دارا‌هستند، جاسازی کرد. برای همین پوشه ایندکس نقشه وب سایت که مشتمل بر فولدر‌های نقشه‌های وب سایت می باشد به فعالیت می‌رود. توجه باشید اندازه پوشه نقشه وب سایت شما می بایست با وجود فشرده‌سازی نیز! از 10 مگابایت (بیشتر از 5000 برگه) بیشتر نباشد. در غیر این شکل بایستی یک‌سری پوشه برای تارنما مپ خویش بسازید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 86 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:23


یک کدام از دیگر از مواقعی که در seo داخلی مداقه داراست، به کار گیری دوره آموزش سئو صحیح از کلمه ها کلیدی در محتواست. الگوریتم‌های کهن گوگل چنین بود که هرچه بیشتر از عبارات کلیدی در متن به کارگیری می‌کردید، بها بیشتری برای وب سایت شما قائل بود. البته پس از مدتی گوگل الگوریتم‌های خویش را آپ تو دیت کرد و به سمت مخاطب پسند بودن پیروزی.
در الگوریتم‌های نو گوگل، چنانچه از عبارات کلیدی بیش تر از حد به کارگیری نمایید، خیر فقط وب سایت شما جايگاه بهتری نخواهد گرفت، بلکه جریمه هم می شوید و در حاصل اسمی از شما نخواهد بود. پس استفادۀ صحیح از کلمۀ کلیدی چیزی میباشد که الان بیشتر التفات داراست.

طبق آماری که از گوگل منتشر شد، چگالی لغت ها کلیدی در هر متن می بایست دربین 2 تا 5 درصد باشد و عالی میباشد در گزاره اولیه استعمال شود و روی آنان به مطالب دیگر پیوند داده خواهد شد. به کارگیری‌ صحیح از کلمه ها کلیدی قادر است در ارتقاء داده های عددی بازدید از وبسایت شما بسیار اثر گذار باشد.

باصرفه‌سازی تصاویر (alt تصاویر)
در صورتی‌که تا به اکنون از تصویر در محتوای خویش به کار گیری نمی‌کردید، همین الان قصد به تجدید لحاظ بگیرید. چنانچه هم از تصاویر تنها استعمال می‌کردید، به باصرفه‌سازی آن تصور کنید. همت نمایید در تصاویر از اسم جایگزین و ترجیحا کلمه و واژه کلیدی به کار گیری نمائید و مقصود از آن عکس را به طور مختصر توضیح دهید. با اینکار در شرایطی که عکس برای استفاده کننده اکران داده نشود، قادر است متوجه خواهد شد که غرض از آن تصویر چه چیزی بوده میباشد. همینطور تصویر شما در جستجوی تصاویر گوگل هم اکران داده می‌گردد.

لینک و پیوند‌دهی داخلی
برای رابطه دربین مطالب در وب سایت، از لینک و پیوند‌دهی داخلی می توانید به کارگیری فرمائید. ساخت رابطه فی مابین مقاله‌ها منجر میشود تا محتواهای دیگر هم چشم شوند و استفاده کننده بازه زمانی مجال بیشتری را در تارنما شما باشد. همین زمینه سبب ساز می گردد تا گوگل مطالب شما‌را اثرگذار بداند و رتبۀ بهتری در نتیجه ها، برای شما در لحاظ بگیرد.

تگ توضیحات (Meta Description)
در تگ توضیحات حدود 160 واژه و کلمه می توانید به کار گیری فرمایید و در آن با به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی بر بهینه سازی داخلی اثر بگذارید. تگ توضیحات جدیدا گزینه اعتنا الگوریتم‌های گوگل قرار گرفته میباشد و در عین اکنون می تواند یوزرها را به خویش جذب نماید.

تکنیک‌هایی متعدد برای بهبود seo داخلی وبسایت
با به‌روزرسانی‌های مداوم الگوریتم‌های گوگل، دیگر آشنایی کلمه و واژه کلیدی و هم‌مضمون‌‌های آن، برای موتورهای کاوش شغل رنج وجود ندارد. پس دیگر قرار وجود ندارد روی عبارات کلیدی تمرکز فرمایید و مطمئن گردید که کلیه‌جا به عبارتی لغت مصرف شده میباشد. گوگل معنای آن عبارتی که کاوش میکنید را میفهمد. پس چه‌گونه با صرفه‌سازی صفحه های را برای بهینه سازی داخلی ایفا دهیم؟ این 8 مرحله را دنبال نمایید:

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:33


هنگامی واژه و کلمه‌ یا این که عبارتی را در گوگل کاوش می کنید، در دوره آموزش سئو برگه اولیه، اینترنت‌وب سایت‌هایی را می بینید که از مرتبه بالایی برخوردارند. بالطبع، دیگر به سراغ صدها یا این که هزاران اینترنت‌تارنما دیگری که در صفحه های آتی میباشند نخواهید رفت. ولی این مرتبه به چه شکل به دست آمده میباشد؟ به چه شکل ما نیز خواهیم توانست در شیت اولیه گوگل باشیم؟ برای چشم شدن، می بایست حواس‌تان به چگالی کلمه ها کلیدی باشد! تحقیق چگالی کلمه ها کلیدی بسیار اصلی میباشد، به این دلیل که تأثیر مستقیمی بر ورقه نتیجه ها کاوش (SERP) داراست. در حالتی‌که آن را دور از شوخی نگیرید، مرتبه‌ای در موتور کاوش اخذ نخواهید کرد، البته در شرایطی که دور از شوخی‌اش بگیرید، گوگل نیز شمارا دور از شوخی می گیرد و کاغذ‌تان را در معرض رویت کرد یوزرها قرار می دهد. ولی چگالی لغات کلیدی چیست؟ چه طور می‌اقتدار آن را احتساب کرد؟ آشنایی آن چه‌گونه به ما امداد می‌نماید؟

در‌این مقاله، هر آنچه بایستی درباره‌ی چگالی لغت ها کلیدی بدانید برای‌تان خوا هیم بیان کرد. با کانال مترجمین جمهوری اسلامی ایران یار باشید!

چگالی عبارات کلیدی چیست؟
چگالی لغات کلیدی یا این که Keyword Density از موادسازنده باصرفه‌سازی کلمه و واژه کلیدی میباشد و در واقع، به تعداد دفعات تکرار واژه و کلمه کلیدی در کاغذ اینترنت‌وب سایت اشاره داراست. چگالی واژه و کلمه کلیدی به شما می گوید کلمه و واژه کلیدی مقصود (target keyword) یک سری درصد از متن را به خودش تخصیص داده میباشد. چگالی کلمه و واژه کلیدی یک نماد میباشد و موتورهای کاوش از این نشان استعمال می‌نمایند تا متوجه شوند که آیا محتوا مربوط به یک کلمه و واژه یا این که عبارت کلیدی خاص میباشد یا این که نه.

فرمول به حساب آوردن چگالی لغات کلیدی چیست؟
و البته می‌رسیم به  فرمول چگالی کلمه ها کلیدی! به حساب آوردن چگالی لغات کلیدی نسبتاً آسوده میباشد و با ایفا احتساب‌ای بی آلایش، می توانید آن را به دست آورید. برای انتخاب چگالی عبارات کلیدی هر ورقه، می بایست تعداد دفعاتی را که واژه و کلمه کلیدی در متن به شغل رفته میباشد تقسیم بر تعداد واژگان جانور در شیت فرمائید. عدد به‌دست آمده چگالی واژه و کلمه کلیدی‌تان میباشد!  مثلا، متنی دربرگیرنده 100 کلمه دارید و 5 کلمه آن واژه کلیدی میباشد، چگالی کلمه ها کلیدی متن شما 5% خواهد بود.

چرا چگالی لغت ها کلیدی در بهینه سازی اساسی میباشد؟
چگالی لغت ها کلیدی در seo یا این که باصرفه‌سازی موتور کاوش (بهینه سازی) از عنایت ویژه‌ای برخوردار‌است، به دلیل آنکه گوگل تلاش دارااست شایسته ترین فیض را به کاربرانش ارائه دهد. گوگل برای ارائه شایسته ترین فیض، بایستی بداند محتوای‌تان درباره چیست! واژه و کلمه کلیدی به عبارتی چیزی میباشد که داده ها مورد نیاز را در چنگ گوگل قرار میدهد. در فیض، در حالتی‌که میخواهید گوگل محتوای‌تان را به مخاطب علامت دهد، بایستی به سراغ لغت ها کلیدی بروید و به شایسته ترین صورت، از آن ها به کار گیری نمائید.

درین مسیر، تراکم عبارات کلیدی التفات ویژه‌ای پیدا می‌نماید. بایستی از این لغات و کلمه ها به حد نصاب در سراسر محتوا به کار گیری فرمائید. کاربرد بیشتراز حد و نابه‌مکان لغت ها کلیدی موجب آزار خواننده شود. گوگل همواره همت دارااست شایسته ترین نتیجه ها را به مخاطب علامت دهد. البته شایسته ترین محتوا از حیث گوگل محتوایی خوانش‌پذیر و مرتبط میباشد. به کار گیری خیر‌به‌جا از کلمه ها کلیدی خوانش‌پذیری متن را طاقت فرسا می‌نماید و در سود، روی مرتبه آن تأثیر می گذارد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 1441 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:49


میزان دارایی خزش (Crawl Budget) چیست؟
‌‌‌تمامی سئوکاران این مورد را می دانند که گوگل صفحه ها تارنما را فورا کرال دوره آموزش سئو نمی‌نماید. بعضی وقتها کرال کردن یک شیت ممکن میباشد هفته‌ها ارتفاع بکشد. این حادثه میتواند روی سئوی تارنما شما اثر بگذارد.

برای مثال یک ورقه لندینگ در وب سایت را با صرفه می کنید ولی هر چقدر درانتظار می مانید، این ورقه ایندکس نمی‎خواهد شد. در صورتی‌که با اینگونه مشکلی مواجه گردیده‌اید، وقت آن رسیده که دارایی خزش یا این که crawl budget خویش را با صرفه فرمایید. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما می گوییم که کراول باجت چیست و چطور میتوانید آن را باصرفه نمائید.

درین نوشته‌ی علمی با مطالب تحت آشنا می شوید:
میزان دارایی خزش Crawl Budget در seo چه مفهومی داراست؟
دارایی خزش، تعداد صفحاتی میباشد که ‌‌‌ گوگل در یک مقطع معین (از جمله در یک روز) می تواند ‌‌‌آنان را کراول نماید. تعداد این صفحه های در روزهای متعدد قادر است یه خرده تغییر‌و تحول نماید. ‌‌‌ گوگل ممکن میباشد هر روز ۶ برگه را در وبسایت شما کراول نماید. این عدد ممکن میباشد به ۵۰۰۰ یا این که حتی گاهی به ۴ میلیون ورقه در روز رسد.

نرخ کراول یک تارنما در کل به اندازه، فارغ از باگ بودن وبسایت و سرور (تعداد خطاهایی که ‌‌‌ گوگل با ‌‌‌آن ها روبه‌رو‌‌‌ می‌گردد) و تعداد لینک و پیوند‌های وب سایت شما بستگی دارااست.

چرا موتورهای کاوش برای وبسایت‌ها نرخ کراول در لحاظ می گیرند؟
متاسفانه موتورهای کاوش، منابع نامحدودی ندارند و مجبورند دقت و تمرکز خویش را در میان میلیون‌ها اینترنت‌تارنما تقسیم‌‌‌ ‌نمایند. براین اساس ‌‌‌آنان به روشی نیاز دارا هستند تا تا بتوانند واحد سنجش خزش را حق تقدم‌بندی نماید. تخصیص میزان دارایی خزش به هر ‌‌‌اینترنت‌وبسایت،‌ به ‌‌‌موتورهای کاوش برای ایفا این عمل یاری‌‌‌ می‌نماید.

به صورت خلاصه: درصورتی که گوگل شیت‌‌‌ای را ایندکس نکند، یعنی آن ورقه ابدا نیست!

براین اساس درصورتی که تعداد صفحه ها شما از کراول باجت‌تان بیشتر باشد، مسلما در تارنما خویش صفحاتی خواهید داشت که ایندکس‌‌‌ و در سود، چشم نمیشوند.

براین اساس، میزان دارایی خزش بیشتر در وبسایت‌های تبارک نقش دارااست چون ربات‌های گوگل می توانند تارنما‌های خرد را به راحتی کراول کرده و صفحه های‎شان را ایندکس نمایند. در حالت ذیل می بایست به دارایی خزش دقت ویژه‌ای داشته باشید:

 

یک وب سایت خیلی بلندمرتبه دارید: در شرایطی‌که ‌‌‌اینترنت‌سایتی (از جمله یک وبسایت فروشگاهی) با بیش تر از ۱۰ هزار کاغذ داشته باشید، ‌‌‌گوگل‌‌‌ ممکن میباشد در کشف کردن مجموع این صفحه ها با نقص‌ مواجه خواهد شد.
یک گروه شیت به وب سایت خویش اضافه کرده‌اید: در‌حالتی که جدیدا نصیب جدیدی با صدها کاغذ به وبسایت خویش اضافه کرده‏اید،‌‌‌ بایستی کراول باجت کافی داشته باشید تا تمامی این صفحه ها به‌سرعت ایندکس شوند.
تعداد متعددی صفحه ها ریدایرکت گردیده دارید: ریدایرکت‌ها میتوانند مثل خوره، میزان دارایی خزش تارنما شما‌را بخورند.
پیرو این نوشته‌ی‌علمی به طریق‌هایی برای با صرفه‌سازی نرخ کراول خوا‌هیم پرداخت.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:48


‌ First Imput Delay (FID) یک واحد سنجش اساسی و کاربرمحور، دوره آموزش سئو در واقع بازه مجال اولی تعامل مخاطب با وبسایت را اندازه‌گیری می‌نماید. تجربۀ بدی که یوزرها در هنگام کارایی برای تولید تعامل با صفحه ها غیر پاسخگو حس‌ می‌نمایند را کاهش می دهد. هنگامی که مقدار FID معدود باشد، می توانید اعتقاد و باور خیال و خاطر داشته باشید که کاغذ شما به خیر قابل به کار گیری میباشد.

همۀ ما‌ میدانیم که ساخت‌و‌ساز شم مثبت و ساختن یک تجربۀ عالی اول تا چه اندازه اصلی میباشد. هنگامی که یک شخص تازه را ملاقات می کنید، همینطور زمانی که برای یوزرها در فضای اینترنت تجربۀ عالی می‌سازید، تعامل نخستین بسیار تاثیرگذار میباشد. در فضای اینترنت‌، تجربۀ بهتر نخستین می تواند فی مابین تبدیل کردن مخاطب به مشتری و رخنه‌ کردن تارنما و هیچ گاه برنگشتن مخاطب، تفاوت ساخت‌و‌ساز نماید.

حالا، پرسش مهم این میباشد که چه چیزی سبب ساز تولید یک شم بهتر و یک تجربیات کاربری مناسب‌ می شود و به چه شکل‌ می‌قدرت واحد سنجش رضایت احتمالی یوزرها را اندازه‌‌گیری کرد؟

در دنیای وب، تعامل نخستین میتواند به صورت‌های مختلفی ساخت‌و‌ساز خواهد شد. به به عبارتی اندازه که ممکن میباشد ساخت سایت و جذابیت‌های بصری آن استفاده کننده را مجذوب نماید، پاسخگو بودن و سرعت بالا داخل شدن تارنما هم میتواند در ساخت احساس اولیۀ وی اثر بگذارد.

او‌لین تعاملی که یوزرها دارا هستند، ترازو سرعت لود تارنما شماست که با First Contentful Paint (FCP) قابل اندازه‎‌گیری میباشد. ولی اینکه وبسایت‌تان چقدر سریع‌ قادر است پیکسل‌ها را روی ورقه اکران دهد‌، فقط بخشی از روایت میباشد. زمانی‌که یوزرها عملکرد‌ می‌نمایند با آن پیکسل‌ها رابطه برقرار نمایند‌، این نکته هم بسیار اصلی و کلیدی‌ست که تارنما‎ شما تا چه واحد سنجش می‎تواند پاسخگو باشد.

واحد سنجش ژرف اندیشی ورودی نخستین یا این که به عبارتی FID یاری‌ می‌نماید تا او‌لین برداشت مخاطب از تعامل و پاسخگو بودن وبسایت‌تان را اندازه‎‌گیری فرمائید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:25


به عبارتی‌طور که پیش از این گفتیم، لغات کلیدی نادر رقابت شانس بیشتری برای دوره آموزش سئو درجه دریافت کردن در حاصل کاوش دارا‌هستند. برای استحصال به لغت ها کلیدی نادر رقابت عالی میباشد به سراغ عبارت‌های زمانبر بروید. این عبارت‌ها معمولا مشتقی از یک کلمه و واژه کلیدی کلی می‌باشند. در حالی که درجه تصاحب کردن در عبارات کلی بسیار دشوار میباشد، استحصال مرتبه در عبارت‌های مشتق وقت گیر معمولی خیس میباشد.
به عنوان مثال جايگاه تصاحب کردن در واژه و کلمه یخچال عمل بسیار رنج میباشد ولی در صورتی یخچال ساید بای ساید سه درب دوو را مقصود بگیرید، به راحتی میتوانید در آن درجه بگیرید. چون تارنما‌های کمتری این عبارت را مقصود گرفته و رقابت آن بسیار کمتر میباشد. ضمن این می بایست اعتنا داشته باشید اشخاصی که لغات کلیدی وقتگیر یا این که (long tail keywords) را کاوش می‌نمایند، مشتری بالقوه شما به اکانت می آیند. چون تصمیم خویش را برای خرید مال گرفته و پیرو حصول داده ها بیشتر یا این که مقایسه سبک‌های متفاوت جنس می‌باشند. در شکل جذب این یوزرها به سایتتان، احتمال خرید آن ها از شما بسیار زیاد میباشد.

 

بیشتر بخوانید: واژه کلیدی بذر (Seed Keyword) چیست؟

تیتر نوشته‌علمی را با کلمه و واژه کلیدی مطابقت نمایید
تیتر هر نوشته‌علمی نقش مهمی در مرتبه آن دارااست. درواقع تیتر یکی‌از مواقعی میباشد که گوگل از روش آن مورد نوشته‌علمی را تشخیص داده و آن را درجه‌بندی می‌نماید. به همین استدلال موردنیاز میباشد واژه کلیدی مقصود را مسلما در تیتر نوشته‌علمی مکان دهید.

مراد یوزرها را مدنظر قرار دهید
امروزه یکی‌از نکات اصلی گزینش واژه و کلمه کلیدی در seo دقت به خواسته یوزرها از کاوش میباشد. در‌این مرحله شما بایستی به غرض استفاده کننده و اطلاعاتی که نیاز داراست دقت داشته باشید. کاربری که در مرحله دور اندیشی قیف فروش جای‌دارد نیاز به اطلاعاتی کلی درباره یک مال دارااست. البته کاربری که در مرحله خرید قراردارد، در پی یافتن شایسته ترین توصیه ممکن برای خرید فرآورده موردنظر خویش میباشد.

مسلما عبارتی که هریک از این یوزرها کاوش می‌نمایند، با دیگری متعدد میباشد و هر یک نیاز به محتوایی مستقل دارا هستند. به همین ادله می بایست کلمه ها کلیدی خویش را بر طبق قیف فروش گروه‌بندی کرده و بر این محور برای آنان محتوا ساخت نمائید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 82 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 12:28


همان طور که به کار گیری از اوامر robots.txt در خیلی از مواقع سفارش میشود دوره آموزش سئو و برای کمپین سئوی وب سایت شما تأثیر قابل قبولی نیز خواهد داشت، زیاده‌روی و یا این که نادرست کردن در آن نیز میتواند سود عکس داشته باشد. به همین خواسته موارد ذیل را به صورت ظریف رسیدگی کرده و با دقت به‌این مورد ها یک فولدر robots.txt مطلوب و همخوانی با استانداردهای seo تنظیم نمائید :

پیش از هرچیز پوشه robots.txt خویش را پژوهش و آزمایش فرمائید تا مطمئن گردید قسمت مهمی از وب سایت شما از روش آن مسدود نشده باشد.
پوشه‌ها و فایل‌های اساسی CSS و JS را مسدود نکنید. فراموش نکنید که ربات‌های گوگل صحیح از نظر یک مخاطب یک وبسایت را تحقیق و ایندکس می‌نمایند. در سود در‌حالتی که بعضا از فولدر‌های CSS و JS و دیگر پوشه‌های شبیه را بلاک نمایید، ممکن میباشد وب سایت شما به طور مطلوب لود نشود و این مورد نیز می تواند سبب ساز ساخت و ساز نادرست گردیده و در ایندکس شدن دیگر صفحه ها وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد.
در شرایطی‌که از WordPress به کارگیری می کنید، نیازی به مسدودسازی مسیرهایی همانند wp-admin و فولدر‌های wp-include وجود ندارد. وردپرس به طور خود کار این عمل را از روش تگ‌های متا اعمال میدهد.
کوشش فرمائید امرها خاص متعددی برای ربات‌های خاص گزینش نکنید. توصیه می‌گردد در‌حالتی که فرمان خاصی دارید آن را با یاری کد User-agent: * روی تمامی ربات‌ها جاری ساختن نمایید.
چنانچه مایلید که برخی از صفحه ها وبسایت شما در موتورهای کاوش ایندکس نشوند، توصیه می کنیم از متاتگ‌های هدر هر کاغذ استعمال فرمایید. ولی در حالی که تعداد این صفحه ها معدود باشد یا این که این روند برای شما سخت نباشد.
بیشتر بخوانید: گوگل آنالیتیکس و هر آنچه برای شغل با آن بایستی بدانید

 
فیض‌گیری
گفت و گو robots.txt چیزی وجود ندارد که بخواهید وقت متعددی روی آن بگذارید و یا این که به طور همیشگی آن را گزینه امتحان و غلط قرار دهید. چنانچه نیاز به فایده‌مند شدن از این امکان دارید، شایسته ترین فعالیت به کار گیری از ابزار آنلاین Google Search Console میباشد. به یاری این ابزار خیلی ریلکس‌خیس می توانید پوشه robots.txt خویش را مدیر، دستکاری، انواع‌زدایی و بروزرسانی نمائید.

همینطور توصیه می‌گردد تا حد قابلیت از بروزرسانی پشت هم این پوشه پرهیز کنید. شایسته ترین فعالیت این میباشد که صحیح بعداز ایجاد کرد اینترنت‌وب سایت، یک پوشه بی نقص و آخری از robots.txt تهیه و تنظیم فرمائید. بروزرسانی‌های پیاپی این پوشه اگرچه در پروسه کار وبسایت شما به ظواهر تأثیر متعددی نخواهد گذاشت، ولی می تواند باعث به غامض شدن پروسه دسترسی خزندگان و ربات‌ها به تارنما شما خواهد شد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 131 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 14:27


همان طور که می‌دانید بعضی اوقات اینترنت مسترها محتوای تولیدی خویش دوره آموزش سئو را از سایر وبسایت ها اقتباس می نمایند. این فعالیت به خواسته ارتقاء وسعت محتوای صفحه های و اختصاصی کردن مطالب منتشرشده شکل می‌گیرد.

ساخت محتوای صحیح و خالص سوای پیش گویی چگونگی بالای ساخت و ساز آن شاید نتواند نیاز محتوایی وب سایت شما‌را برآورده سازد، مگر وقتی که شما مبادرت به ارائه خدمت و یا این که خدماتی خاص در وبسایت خویش نمائید. حتی گاهی در شرایطی‌که محتوای اقتباس گردیده اثبات خواهد شد که از وبسایت ذکر شده نسخه برداری برداری گردیده‌است، شما مشتمل بر جریمه و تبهکار به عدم رعایت ضابطه اسکن رایت میشوید علاوه بر اینکه به ضرروزیان بهینه سازی تارنما هم است.

لذا دقت به ساخت محتوای گرانبها و تازه بسیار اساسی میباشد و سبب ساز میگردد تارنما شما یک قدم مدام به نسبت بقیه رقبای خویش جلوتر باشد.

تکثیر محتوای کیفیت خوب منجر ارتقا تعداد بازدیدکنندگان و در غایت رویش افزایشی در رنکینگ گوگل (SERP) می‌شود.

در اینجا به گونه های محتوای اقتباسی اشاره میکنم تا با آن‌ها آشنا گردید:

نسخه برداری برداری و تکثیر دوباره محتوای تولیدی سوای اضافه نمودن حتی یک واژه و کلمه در تارنما
اسکن برداری از محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده و اجرا اندکی تغییرات در متن (مشمول جایگذاری و تغییر تحول برخی جمله‌ها و لغات شبیه و …)
وبسایت هایی که مبادرت به تکثیر محتوای تولیدی سوای بیان اسم و منبع مشخصی می کنند. (این وبسایت ها بایستی به سازنده تاثیر یا این که چاپ کننده محتوا پولی جهت حق انتشار پرداخت کنند)
تارنما های منحصر که متن، نوشته ی علمی، ویدیو و عکس های رسانه های دیگر را الگوبرداری می نمایند و در محتوای خویش سوای بیان اسم و وبسایت تولیدکننده تاثیر آنرا منتشر می نمایند.
خب متوجه شدید که محتوای اقتباسی چیست. یادتان نرود که محتوای نسخه برداری نوعی مخرب از این نوع محتواست که قادر است وب سایت شما‌را به راحتی از دیگر رقبا عقب بیاندازد.

پیرو نوشته‌علمی زمینه محتوای اقتباسی را بیشتر گشوده می کنم.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 15:41


گزینه آینده از بررسی لیست seo وردپرس این میباشد که آیا اینترنت‌تارنما شما دوره آموزش سئو در تلفن همراه اکران خیر و خوبی داراست یا این که نه اصولا به‌این امکان ریپانسیو گفته می‌گردد، گوگل مدام گفته میباشد که راحتی یوزرها و بسیار اساسی میباشد و همواره همت کرده تا شایسته ترین تارنما‌ها را به یوزرها اکران دهد. وب سایت خویش را ریسپانسیو پیاده سازی فرمایید.

اینترنت‌سایتتان را برای بدافزارها و زخم‌پذیری‌های ناخواسته کپی نمایید
یک کدام از دیگر از مفاد ضروری بررسی لیست seo وردپرس که هنگام جاری ساختن محاسبه سئو می بایست سنجیده شود، تحقیق خطرها امنیتی میباشد درصورتی که Google Safe Browsing اینترنت‌وب سایت شمارا به جهت بدافزار یا این که قابل انعطاف‌افزارهای ناخواسته نا امن شناسایی نماید، به بازدیدکنندگان شما هشدار می دهد که‌این تارنما ار امنیت کافی بهره مند وجود ندارد و اعتبار شما‌را کاهش میدهد و همینطور جايگاه شما‌را از وقتی که وبسایت دارنده اپلیکیشن‌های مخرب میباشد، کاهش خواهد بخشید.

برای تمیز کردن بدافزار و فولدر‌های مشکوک دیگر از اینترنت سایتتان، به یک اسکنر امنیتی وردپرس نیاز دارید. ما Sucuri را سفارش میدهیم، زیرا این شایسته ترین دیوارآتش و خدمت امنیتی میباشد. اینترنت‌وبسایت شما‌را برای کد مخرب، بدافزار، اسپم و بقیه نقاط جراحت‌پذیری بررسی می‌نماید و به تمیز‌سازی تارنما شما یاری می‌نماید.

جايگاه‌بندی لغت ها کلیدی خویش را دنبال نمائید
نظارت مکرر لغت ها کلیدی در محاسبه لیست seo وردپرس عنایت بالایی دارااست. در غایت، اصلی میباشد که هنگام اجرا بررسی seo، درجه‌بندی لغت ها کلیدی خویش را پیگیری کرده و در شکل کاهش ترافیک، شرایط آنان‌را نظارت فرمایید. نگهداری از درجه‌بندی لغات کلیدی خیر‌صرفا به شما یاری می‌نماید تا مشاهده کنید کدام اشخاص از کلمه‌های جست‌وجو برای یافتن اینترنت‌تارنما شما استعمال می‌نمایند، بلکه میتوانید زمان‌هایی را برای ترافیک بیشتر پیدا نمائید.

برای ردیابی مرتبه‌بندی کلمه ها کلیدی خویش، می توانید از Google Search Console استعمال فرمایید. آغاز می بایست وبسایت وردپرس خویش را به Google Search Console اضافه فرمایید. بعد از اجرا این عمل، می توانید به اکانت Google Search Console خویش وارد گردید و به نقل از Performance راز بزنید. در مرحله آتی به زیر اسکرول کرده و سوال های جستجویی که وب سایت شما در آنها درجه‌بندی شد‌ه‌است را ملاحظه کنید. در معرفی ارزیابی لیست seo وردپرس خلال استعمال از Google Search Console، شما می توانید از یک ابزار seo مانند Semrush برای ردیابی مرتبه‌بندی کلید کلمه به کارگیری فرمائید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 101 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 13:00


ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل در سال های قبل مبتلا گسترش هایی گردیده و دوره آموزش سئو تا همین یک سری سال پیش عناصری مانند Local Pack، Ads، Knowledge Panel یا این که Answer Box در ذهن کسی خطور نمی‌کرد. نکته قابل پشت گرمی در‌این راستا اینست که کاغذ حاصل کاوش دائما در هم اکنون تغییر تحول میباشد.

مثلا اکران هتل ها در گوگل همین یک‌سری وقت پیش در گیر تغییراتی گردیده است. غربال نمایشی آن فرق کرده و تعداد نتیجه ها آن از سه به چهار رسیده میباشد.

 

البته چه گونه درین بخش ها مکان بگیریم؟

منفعت بردن از Featured Snippets
می‌دانیم که Featured Snippets بازه زمانی فرصت زیادیست که معرفی گردیده‌است، ولی غالبا دست گرفته میگردد. Featured Snippets در بالای نتیجه ها کاوش اکران داده گردیده و متاسفانه دستیابی آن‌ها بسیار طاقت فرسا خیس نیز گردیده‌است. البته با این اوصاف چه‌گونه محتوای وب سایت خویش را در Featured Snippets در اختیار بگذاریم؟

ساخت‌و‌ساز محتوایی که به سوال یوزرها جواب می‌دهد.
فرمت بندی ساختار محتوا به صورت مدبرانه (به کارگیری از پارگراف ها، جداول، لیست ها و غیره)
جواب به سوالهای پرتکرار در گزاره های کوتاه
طبق مطالعاتی که به وسیله Stone Temple انجام یافته میباشد، فرمت های گوناگون شانس متفاوتی نیز برای توفیق در وصال به Featured Snippets دارا‌هستند. با این که‌این تاکتیک ها تضمینی چهت نیل به توفیق نیستند، ولی به حیث می‌رسد که موفق نتیجه ها قرار گرفته درین نصیب، دارنده اینگونه فرمت هایی می باشند.

5. اعتنا به ویدئوها
ویدئوها در بالا ستاره های رادیویی را نابود کردند، هم اکنون به لحاظ می‌رسد که قربانی آتی آنان متون می‌باشند. ولی این یک جوک بود! هیچ زمان دست از تایپ کردن محتوا برندارید.

با این حالا ما تا به امروز آموخته ایم که:

یوزرها فقط در سال 2018 یک بیلیون ساعت مجال را روزمره در یوتیوب سپری کرده اند.
یوتیوب دو‌مین موتور جستجوی دنیاست.
کلیپ موجب ارتقاء مجال حضور یوزرها در وبسایت می شود. ترازو مجال میانگین اکران ویدئوها در یوتیوب به بیش تر از چهل دقیقه میرسد.
ویدئوها فضای متعددی از حاصل کاوش را به خویش تخصیص می‌دهند. طبق داده های عددی سایت Stat، تعداد ویدئوهای اکران داده گردیده در گوگل در سال 2018 به دو موازی رسیده میباشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 96 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 13:24


همان طور که در نوشته ی علمی های قبل بهینه سازی جمهوری اسلامی ایران پژوهش نموده اید دوره آموزش سئو ساخت‌و‌ساز محتوا به شیوه های متعدد بخش اعظمی شکل می‌گیرید که ساخت‌و‌ساز محتوای ویدیوئی هم یکی‌از گونه های طرز های ایجاد محتوا در سایت ها است. جذاب میباشد که بدانید این نوع از محتوا از پر رنگ ترین گونه های محتوا در دنیای اینترنت میباشد.

محتوای ویدیوئی
یک کدام از کارهایی که شما دوستان و مدیران تارنما ها می‌توانید در تارنما خویش ایفا دهید تا بتوانید بالاترین سکو و رده را از گوگل حصول کنید ایجاد محتوا میباشد و یک کدام از اشکال محتواهایی که قادر است دراین مورد بیشترین امداد را به شما بکند ساخت محتوای ویدیوئی میباشد.

در واقعیت اشخاص اکثری می‌باشند که به هیچ وجه طاقت اینکه بخواهند مطلبی را بازرسی نمایند تا به غرض خویش برسند را ندارند و ترجیح می‌دهند که مدام از سهل ترین و کوتاه ترین خط مش ممکن به مراد خویش دست پیدا نمایند که‌این سادگی شغل را شما میتوانید با ساخت یک محتوا در پوسته کلیپ برای آن‌ها آماده آورید. چون کلیپ به خیال داشتن داشتن تصاویری در خویش به راحتی قادر است جابجایی دهنده پیام های متفاوت به یوزرها شما باشد. که‌این مورد خویش علامت دهنده اثر ویدیو بر بهینه سازی میباشد.


محتوای ویدیوئی

اثر ویدیو بر بهینه سازی
شما محتواهای اکثری را در پوسته های متفاوت در وب سایت خویش منتشر می‌کنید. محتواهایی در پوسته متن، تصویر، صوت و کلیپ که در صورتیکه یک کدام از آن‌ها بتواند نسبت به دیگر گونه های محتوا مالامال اقتدار خیس در وبسایت شما ظواهر خواهد شد به طور طبیعی یوزرها اکثری را به سمت تارنما شما هدایت خواهد کرد و منجر ارتقاء ترافیک در تارنما شما گردد در واقعیت شما به صورت یک پکیج محتواهای وب سایت خویش را در مشت یوزرها قرار می دهید که قادر است همگی اشکال محتوا را در خویش مکان داده باشد.

البته قضیه اینجاست که اثر ویدیو بر seo به حدی زیاد میباشد که فایده گیری از آن قادر است نیروی قابل توجهی به متن ها و محتوا های چندرسانه ای دیگر شما منتقل نماید. چون این محتوا نسبت به دیگر محتواها دارنده حریف های کمتری است و یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب می کند

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 74 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 14:52


نسخه برداری رایتر به شخصی گفته می گردد که با استعمال از عبارات و ابتکار دوره آموزش سئو عمل خویش و مخلوط دانش فروش و بازاریابی و نکات روانشناسی متن تبلیغاتی می نویسد و یا این که لغت ها اثر گذاری را کردار میکند و در پروسه خرید و گزینش متاع بوسیله اشخاص اثر میگذارد. متن های تبلیغاتی درج شده بوسیله اسکن رایتر در تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد ها، پوستر های تبلیغاتی ، مجلات و غیره به کار گیری می‌شوند.

اسکن رایتر ها می‌توانند به مراحل تبلیغات و محتوا در شبکه‌های‌اجتماعی و تارنما ها امداد نمایند و همینطور اسکن رایتر ها اثر بسیار متعددی در کمپین های تبلیغاتی اینترنتی دارا‌هستند.

گونه های نسخه برداری رایتینگ چیست
اسکن رایتینگ فروش
نسخه برداری رایتینگ بهینه سازی
اسکن رایتینگ فنی و یا این که تکنیکال
نسخه برداری رایتینگ محتوا
اسکن رایتینگ ایده پرداز
مهم ترین کاربرد های نسخه برداری رایتینگ چیست
نسخه برداری رایتینگ فقط در گفت و گو ریپورتاژ اطلاع رسانی و متن های تبلیغ نویسی مطلوب نیستند بلکه می‌توانید از آنان در قسمت های مختلفی به کار گیری نمایید و اثر بسیار متعددی را تجربیات و اخذ فرمائید.

در شرایطی‌که می‌خواهید کتابی بنویسید و نمیخواهید مانند تک تک نویسندگان از کلیشه گویی استعمال نمائید و قصد دارید کتاب شما بسیار اثر گذار خیس و خاص خیس از دیگر نویسندگان باشد دراین مورد نسخه برداری رایتر قادر است به شما یاری دهد.
در صورتی‌که نمی دانید از چه متنی برای معرفی بیزنس خویش به کارگیری فرمائید و یا این که نمی دانید از چه جملاتی در محتوای خویش استعمال نمائید که اثر گذار و دیدنی باشد.
درصورتی که می‌خواهید یک متن سخنرانی فراهم نمائید و نمی دانید از چه جملاتی به کارگیری فرمائید که حاضرین را به وجد بیاورد و میخکوب نماید.
در صورتی به‌دنبال ساخت‌و‌ساز محتوا در گوگل میباشید و میخواهید توسط متن جالب و seo به خط یک و یا این که حاصل ابتدایی برسید با دقت به عنایت گوگل به جذابیت محتوا و رضایت مخاطبان می‌توانید از علم و ابداع اسکن رایتینگ به کارگیری نمائید.
در حالتی که در ادامه فروش متاع و یا این که سرویس ها می‌باشید و نمی دانید آن را به چه صورتی در شبکه‌های‌اجتماعی و غیره به یوزرها معرفی نمائید گشوده هم می‌توانید از نسخه برداری رایتینگ سود ببرید.
مهم‌ترین غرض در اسکن رایتینگ رابطه به دست آوردن صحیح با کاربر میباشد. یک اسکن رایتر در کل متن خویش کاربر را به حافظه داراست و از کلماتی استعمال میکند که استفاده کننده را زیر اثر بگذارد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 14:24